lyckad helg

Jomeneee den här helgen blev ju lyckad! NEJ igår när vi kom till vapiano så säger dom att man måste va 18 även fast man bara skulle äta?! Fuck you liksom! Till slut åt vi i kungshallen. Sen så kunde patrik och daniel inte leka med oss ändå, stööörsta dissarna. Men vi två hade kul ändå. Så jääävla galet, det vi gjorde var att åka runt lite överallt.. Vadå mobbade, helt plötsligt så springer vi för livet jag vet inte varför men omgeee vi höll på å dööö. Aa sen kollade vi lite på gossip girl hemma hos mig innan vi somnade.

Och idag har vi varit riktigt duktiga. Vi satte väckarklockan på 11 imorse för att hinna åka och gymma. Vi körde på som bara den i några timmar, untzuntz. Så nu är jag stört trött. Jag och sara har som mål att gymma minst en gång i veckan, jag menar hallå vi ska ju bli BIFFAR.

Åneej imorn måste jag upp tidigt för att åka till skolan.. skjut mig! Haa haa laauriing jag börjar ju tio i ett varje måndag!


Kommentarer
Postat av: Lollovisa

näääe men va galet va söt du är! :D

2011-10-04 @ 22:16:25
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0