Min tunga ♥

Som ni kaaaaaaanske märkt, bara kanske, så är min tunga ute på si sådär typ varenda bild... haha  måste bara säga att jag vet att de kanske är lite för mycket man jag kan inte sluta, jag gillar min tunga och jag menar de är ju taskigt att bara stänga in den. Den vill oxå va med ju!
Vissa putar med läpparna, vissa spänner upp ögonen, vissa typ suger in näsan.. alla har sin grej helt enkelt. Det känns så mycket bätte att göra någon ful, rolig min istället för att få fram ett fejkat leende, ellerhur??



Jag vet att ni älskar den! ^^

Puss Alla Fans! ♥


Kommentarer
Postat av: Lollovisa

haha klockren :)

klart vi älskar din tunga :D

2011-10-14 @ 18:36:03
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0