"when it feels like you´ve lost everything, you still have me standing by your side. because that´s what friends are for."

Hej det är jag som suger åsnepung.. kjfldrfåååh jag tror jag behöver lov. NU. Men får vänta i en hel 3489345 dagars lång vecka till, sen så.

Igår på dansen så satte jag mig efter ett tag eftersom jag skulle blivit dödssjuk om jag fortsatte. Jag och rebecca hade en liten myshörna där på golvet istället. Sen på kvällen så var vi ju på middag hos lollo. Treeevligt som vanligt! Och idag har jag inte gjort nått vettigt alls. Skulle pluggat hur mycket som helst, men aa ni vet ju hur det brukar bli. Det var roligare att hjälpa amanda med att komma på en liten koreografi till dansuppvisningen, asså jag är kuuuung!

Jag har förresten kommit på vad jag önskar mig i julklapp.. Hjärnceller. Fatta vad bra?!
Aja det var allt för mig, tack och hej



Kommentarer
Postat av: Skantz

SV: hahahah nee :$ men vad ska jag göra då?! jag kan ju inte ba "nej jag vågar inte kolla" och gå där ifrån... :(

2011-10-25 @ 07:17:02
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0