tjoooo brooooeees

kom hem för en liten stund sen, för efter skolan åkte jag nämligen direkt till sjödal fööör att va modell till jennifers och hannas egna tidning! De va skitkul, fick värsta snygga sminkningen och frisyren och sen gick vi ut och fotade. Asså det var till deras projektarbete. Dom ska ha mycket fler bilder i tidningen så om ett par veckor ska vi kanske fota igen, men då med amanda och julia också. Men imorgon eller nått så kan jag visa er resultatet från idag! Haha gud vad proffigt allt det där lät förresten.

Annars då? Onödig dag i skolan igeeeen, men bara imorn kvar sen är det lov! Fattar inte hur jag har överlevt, men det har jag ju tydligen gjort. Har iof matteprov imorn.. så det är bäst för mig att jag öppnar min underbara mattebok nu och pluggar lite. Höööörs, puss alla fans <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0