värd dag

tjännaaaa! fett värd dag idag, började med att jag tog fel på klockan så jag stressade ihjäl mig för att hinna till bussen som gick åtta.. sen ba laauriing den går om en timme! Iaf. Tog tåget samtidigt som terese idag, händer typ aldrig. Sen när jag kom till skolan så skrev jag ett prov (som för övrigt gick sämre än sämst) innan jag kunde åka hem igen!

Sen när jag kom hem så lagade jag makaroner och köttbullar, tittade på tv och blev förlovad med vår spanska hantverkare som gör om vårt badrum (haha inga kommentarer). Och nu måste jag plugga. Kanske borde städa rummet också.. hehe ser ut som att det varit ett tredje världskrig här. Om jag är duktig så kör jag lite styrketräning också, biffen ska bli mitt nya smeknamn så småning om förstår ni!

Eftersom mitt liv inte är världens mest intressanta så blir alla mina inlägg rätt tråkiga, sååå nu är frågan: har ni några tips på vad vi kan blogga om? nån utav våra femtioelvatusen läsare borde ju ha det!


Kommentarer
Postat av: Skantz

SV: hahha oftaaa

2011-10-25 @ 16:15:05
URL: http://sskantz.blogg.se/
Postat av: Skantz

Videoinlägg, tips på saker, hiss & diss, listor osv! !!

2011-10-25 @ 16:16:28
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0