and when i'm alone, i think about how much i miss you



Idag efter att man hade dampat lite i skolan, herregud var på så stört dåligt humör, så åkte jag, sara och martin till globen för att köpa biljetter till en hockeymatch. Meeen dom var slutsålda. Så då åkte vi in till stan och åt thaimat till lunch. Sen blev det en chailatte på det, man ba ovanligt. Juste, vi gjorde lite planer för framtiden... Fatta vad många kunder man skulle få om man öppnade en "Rosa kebaben"?! ALLT där inne skulle va rosa, t.o.m själva kebaben. Alla skulle ba eeey vi drar till rosa kebaben! Jaaaa!

Aa men iallafall. Sen åkte jag och sara med martin på tunnelbanan en bit bara för att han ville det. Klart vi gör som vår käre vän vill liksom! Men vi åkte vidare till skärholmen och köpte lite smågrejer. Vi blev helt cp-övertrötta, asså omg. På vägen hem igen så satt vi t.o.m och garvade ihjäl oss med nån random snubbe som satt bredvid eftersom det var en annan snubbe där som hade så gaaalet hög volym i sina hörlurar. Hahaha "haru disco eller?". Stört kul... Förresten, har kommit på att jag och sara måste vara största pms-barnen...

Aja nu ska jag duscha, måla naglarna och lite sånt och sen sova. Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0