Det finns en blogg.se app!

Såg att blogg.se har fixat en app, så blev tvungen att testa den. Nu verkar det som att man äntligen kan lägga in bilder direkt från iphonen, det var på tiden liksom.

Ligger just nu på golvet och försöker trycka in massa sjukt jävla onödig fakta i min hjärna. Svenskaprov imorn på en miljon grejer, tex på grekiska gudar som sapho, aiskylos, sofokles, blablabla, jeifprmwpåääööö, skjutmig och jaghatarmittliv!! Låter intressant va? jag. orkar. inte. Kul att man har skolfoto imorgon bitti också, jag kommer inte sova ett dugg den här natten heller. Fotografen kommer väl bli rädd när han ser mig och ba nä tyvärr du är för ful för att va med. Men vem bryr sig.

Nu ska jag gå och dö. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Skantz

SV: Nej du får inte låna den för den är min, min, MIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!

2011-09-28 @ 18:34:21
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0