Gästmobilbloggning woopwoop

Heeeeeeeeej!! Ni kan aldrig gissa vem det är som skriver det här :D fast jag kan ge er lite hjälp...tror ni att det är;
1) Ove Sundberg?
2) Michael Phelps?
3) Eller möjligtvis kvinnan med världens  längsta tummar?

Svaret får ni i slutet på det här inlägget!

Fast dock har jag ett litet problem. Jag vet nämligen inte riktigt hur man publicerar det här men ja det är väl som bajs får jag hoppas, att det löser sig liksom. 

Just nu sitter jag helt jävla ensam i skolans bordell (eller alltså det är ingen riktig bordell men det ser ut som en bordell så jag säger att det är en bordell) och nyss gick det förbi en städare/vaktmästare som gav mig världens bitchblick och jag funderar på att springa efter och döda honom några gånger. Jag menar det är väl inget fel på att vara ensam?! 

Fast snart ska jag dock gå och ha lektion i skolans äckligaste sal med skolans tråkigaste ämne i TVÅ FUCKING TIMMAR!!! Förstår ni hur många gånger jag kommer hinna få damp i benen och vilja springa tre mil utan att kunna det eftersom jag måste sitta i den där äckliga salen??! 

Låter det som att jag är sur?! Arg? Irriterad? Trött på livet? 

Ja kanske....Fast mest är jag besviken på städgubben som bara blängde på mig istället för att komma in och göra mig sällskap :( 

Nää jag bara skojade ;PppPPp jag är inte sur eller arg eller trött på livet, jag är fetttt glad för idag slutar jag samtidigt som en sjukt cool tjej som börjar på T och slutar på erese...

Och juste, svaret på den där frågan får ni aldrig reda på MOUAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0