godmorgon

Godmorgon alla söta fans, sovit gott? Deeet har jag!

Igår var det första träningen med småbarnen! Jag dööör vad söta 06:orna var, stört gulliga. Efter fem minuter så tycker dom att man känner varandra jättebra, så vill dom hålla handen och allt. NAW. Andra träningen med 03:orna var ju lite annorlunda eftersom dom nästan kan hjula och så, men det var kul det också!

Idag börjar jag halv 12 med ett prov i logik. För typ första gången i hela mitt liv så känns det som att jag kan allt! WOW säger jag bara. Sen när jag slutat så måste jag hem och städa, plugga osv. Juste! Amanda har lovat att vi ska baka! Tjockisar eller vadå?

Aja, nu måste jag gå! Ha en bra dag, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0