i know there's sunshine behind that rain

Godmorgon allihopa, hoppas ni sovit gott! Det har jag, hade typ världens bästa dröm... Åh. Amen om en stund är det dans, men bara första lektionen så vi slutar tidigare. Sen ikväll tror jag det är fest hos mange, vet typ inget om det än men det tar vi sen!

Och förlååååt för att vi inte bloggade igår! Vet att ni tycker det är det värsta som hänt på hela veckan, men vi hann inte. Hoppas ni förlåter oss. Nä men terese va ju på nrj experience... Jag och sara ville inte slösa pengar på det såå vi åkte alltså inte dit. Jag, sara, martin och johan kollade på film hemma hos martin istället. Och asså omgeeee höll på att spy. Vi såg saw 5 och jag fattade ingenting, men den var så stöört äcklig!

Nä nu måste jag skynda mig lite! Höörs, puss ♥


in the daansssaal för några veckor sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0