Klippning på G

CHA CHAAAAAA BLOGEN!!!
jag vet att ni alla väntat på att jag ska göra ett inlägg, så nu jätte snäll och gör ett ;D

Idag ska jag göra något som har behövts göras väldigt länge... jag ska klippa mig!
bli inte rädda nu... men jag ska klippa av mitt långa hår. Orkar verkligen inte med det längre! så kort ska det bli! :D Jag hoppas verkligen det blir bra, för jag känner inte för att bli fjortis och ha hårförlängnings clips i håret som alla bakom mig kommer se men inte jag när jag kollar mig i spegel!! ..ja, ni vet jag menar. inte riktigt min grej...

Min kusin Johanna är i alla fall utbildar frisör, så jag klipper mig nuförtiden alltid hos henne. Roligare att sitta på en stol i vardagsrummet och kolla på Tv när man blir klippt istället för att spana in sig själv i en spegel när man ser ut som en mupp med klämmor i hela håret xD

Jag ska se till att hon tar Före och Efter bilder så ni kan få se min totalmakeover sen ;)




Gör jag rätt eller fel?!?

Puss Alla Fans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0