puss






Fråga mig inte vad jag gör på bilderna haha men dom är iallafall från i onsdags när vi kollade på truppligaan! Först åt jag, terese och steffi på subway och sen köpte vi choklad innan vi gick och kollade på förträningen... Innan det började så kom steffis kompis amanda, sen träffade vi issaaa och simon och såg massa vi kände igen och seen så kom cornelia och fanny också så det var riktigt kuul! Issa var jätteduuktig!

Dagen då. Det blev ännu en lunch följt av några kakor på subway för mig och sara. Hehe staandaard. Efter skolan så åkte vi hem till mig som ni kanske såg på bilderna. Vi gjorde inte så mycket, käkade sockerkakssmet på golvet i mitt rum. Vadå tjockisar liksom? Vi typ tröstäter hela tiden... Men det är okej, iallafall för saras del... ♥

Snart ska jag gå och möta upp moa och natalie, vi ska nämligen kolla på film och så hemma hos mig ikväll. Mys! Vi ses alldeles för sällan nu för tiden...
Aja puss alla fans


Kommentarer
Postat av: stephanie

måste ju säga att vi är riktigt heta! Haha, vi är bäst girls! <3

2011-10-16 @ 00:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0