småbarn alltså...

Just nu kollar jag och amanda på film... Eller nej förresten JAG gör, amanda sover. Kul tjej. Tyra somnade för ett par timmar sen. Hon är bara för gullig, varenda gång jag är här så säger hon något kul. Idag sa hon helt seriöst att hon tyckte vi kunde steka pannkakor i senap istället för smör. Förra gången så frågade hon mig om man stryker hallon? Jag ba nää varför tror du det? Hon ba men hur kan dom där plupparna annars sitta ihop? Hahaha asså småbarn är bland det sötaste som finns ♥

Egentligen borde jag också lägga mig här på soffan och sova. För imorn måste vi ledare i hammarbygymnasterna på någon slags välkomstgrej klockan 09.00 nånstans där jag aldrig varit förut. Eftersom jag och sara kommer gå vilse haha så måste jag gå upp 06.00, precis som på vardagar! FML på riktigt!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0