sry bro

som terese säger, bloggen får tyvärr lida lite när man är så kända som vi, men asså hallå vi vet att ni älskar oss ändå!

Idag efter skolan så åkte jag och sara till vapiano bara för att vi var så himla sugna på det. Pasta pesto forever ♥ Vi försökte faktiskt plugga, men internet funkade såklart inte där inne... Meeen det var bara bra för då var vi tvugna att sätta oss på espresso house med en varsin chailatte istället och plugga färdigt. Trodde aldrig vi skulle klara av det, men konstigt nog så gjorde vi det.

Nu ska jag och min två meter tjocka mage känns det som just nu, städa undan kläder i mitt rum, fixa nya låtar till mobilen och sen sova. Sova är mitt nya intresse. Puuusss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0