subway ♥

Heeeeej alla söta, kungen här! Tänkte bara berätta om min underbara dag idag. Började med att jag vaknade upp i min 5 x 5 meter stora säng, fick massa jordgubbar osv till frukost, gick och satte mig i bubbelpoolen med utsikt över havet, sen flög jag till hawaii för att sola en snabbis innan jag åkte hem igen och shoppade för några 100 000 spänn sisådär!

Driver. Nä men seriöst. Skoldagen var helt vanlig. Jag, sara och jonas var feett duktiga som stannade typ en halvtimme efter att vi slutat för att skriva klart det vi höll på med... Tror ni jag kom nån vart eller? Nej. Jag är så stolt över mig själv ibland, nästan så att man blir tårögd. Istället så drog vi till subway (alla är i chocktillstånd) eftersom vi hade fixat nått erbjudande på fejjan som vi var tvungna att använda. Sen gick vi in i lite affärer. Och aa nu sitter jag i min säng och försöker plugga. Såååå tjaaarå pusspuss ses nån gång



naaaw va söta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0