thaimatmode

Tjatjaaa nu äre bloggning live från skolan igen, åh min favoritplats på jorden ♥

Idag har vi knappt gjort något alls och det kommer vi inte göra sen heller, FETT ovärd dag. Om ni vill veta så håller jag på att svimma, tror jag drabbats utav för-lite-sömn-sjukan. Plus att jag är döhungrig, iingen bra kombination.
Efter skolan ska jag och min b-ror åka till farsta för att spendera pengar. Vi är stört rika just nu. Vi måste använda våra sisådär 100 000 kr var så att dom inte bara ligger där på kontot och skräpar. Seeen när vi gjort det så är planerna att vi ska möta upp moa och terese för en dubbeldejt. Vem dejtar vem? Hm nått att tänka på. Hur som helst så är alla på thaimatmode idag. Därför blir det middag på pong (hahaha dör) där dom har en grym buffé. Efter att vi ätit så får vi se vad vi hittar på! Vem vet, det kanske slutar med att alla ligger i samma säng och aa.. ggrrrrr.


bild från sista katrineholmslägret i våra liv.. sorgligt ju


Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0