fett med ös

tjaa kul tjej här, sitter hemma och latar sig en lördagskväll. Men det fick bli så idag, asså jag orkar knappt sträcka mig efter chokladen haha. Ska iaf bli skönt att äntligen lägga sig tidigt. Det var ett tag sen..

Imorse var det dans som vanligt och jag dansade i sömnen men det gick faktiskt asbra! Sen så gick jag och terese till centrum för vi skulle.. fixa lite mm sen gick vi hem till terese och på vägen dit fick vi en riktigt trevlig syn. Hahaha vi går på en gångväg eller vad det nu heter, så ser vi en man i rullstol som ser ut att ha dragit upp tröjan och att han hade värsta valkarna. Men när vi kommer närmare.. då ser vi att han har stoppat upp kuken och sitter och pillar på den med ett litet ihoprullat papper typ?!?! WTF liksom, mitt på gångvägen?! Euw den var fet och sjukt liten. Hahaha åh minne för livet ♥

Näääääej men nu ska jag nog ta och dissa er, hörs väl imorn! Pusspuuuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0