truppligan

Just nu sitter jag och tråkar i skolan, ska snart äta.. sen när jag har slutat så ska jag träffa terese och steffiii! För ikväll ska vi kolla på truppligan! Issa tävlar, så vi ska va som cheerleaders med pompomps och grejer. Go issa go issa go go go issa woopwoop! Sen så måste vi ju heja på huddinge också, mitt och terese kära gamla lag.. buhu saknar gymnastiken sjukt mycket.

Sååå aa det ska bli jättekuuul att träffa steffi och issa igen! Inte terese. Haha skoja, puss på dig! Sen ska det bli kul att bara sitta och kolla en hel tävling, tror aldrig jag har gjort det förut. Förra året när jag, terese och sara skulle kolla på truppligan så ringde ju jennifer helt plötsligt och ba "ni måste va med och tävla för annars måste vi stryka vårat lag!" Ja vi fick ju panik men vi ställde upp och huddinge kom INTE SIST! Stört. Vi tre hade inte tränat på ett halvår liksom.. Men sådär hoppas vi inte att det blir ikväll haha!


när vi vann hela truppligan 2008. Bästa! Å det var tider det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0