hej

Tjooo allesammans

Hihi nu blev jag lite glad, insåg nyss att jag börjar skolan 12.50 varje måndag den här terminen! Kommer typ leva på den sovmorgonen... Aaa annars då? Jag sitter här och pratar med sara på ansiktsboken, vi skulle egentligen till patrik men det verkar inte bli av. Vi får seeee vad som händer.

Igårkväll var det meningen att jag och sara först skulle träffa terese och simone inne på grönan... håkan hellström va ju där vetni, meeeeeen han typ suger åsnepung. Vet egentligen inte varför vi skulle kolla haha men hur som helst så kom jag och sara ändå inte in. Vi åkte mot apberget där vi skulle träffa folk senare, meeen eftersom johan är sämst på att förklara vägen så hittade vi inte dit själva. Haha till slut så träffade vi resten och då blev allt bra för då slapp vi gå vilse. Aja, varsågoda här är lite bildeeeer:









aw, sötisarna


Puss alla fans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0