TJA TJA!

förlåt för att jag inte har haft tid med er våra älskade läsare men har man en stor blogg som oss är man väldigt upptagen hela tiden.... tar ju typ en hel evighet att ta sig till alla ställen, för att man blir stoppad av var tredje människa för att skriva auografer och ta idolbilder och grejer. Men vad gör man inte för sina fans ;D


Ni kan få se lite bilder från de senaste dagarna istället för att jag ska behöva skriva värsta uppsatsen ^^


NRJ EXPERIENCE!!!



FEST HOS MANGE!!!!




Igår röjde vi i AIK klacken! och jag vet att det blev 1-0 till djugårdsdjävlarna men vi vill inte va för överlägsna bra ;D

BLACKARMY!



Asså jag måste sluta lipa på bild

 

PUSS ALLA FANS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0