Vapiano



fett söta va? Just nu sitter jag och sara på vapiano och har nyss ätit upp varsin pasta pesto, vad annars liksooom?

Asså herregud vad irriterad man blir på långsamma människor ibland. Det var två tanter framför oss i kön som var långsammare än mig när jag duschar.. Och DET tar lång tid kan jag säga er. När man sagt vad man vill ha så ska man säga vilken sorts pasta man vill ha och det fattade ju inte dom för dom var efterblivna, så pekade han bakom disken på skylten där man ser pastasorterna och den ena kollar åt ett helt annat håll och ba ööööö vaaaa? Sen ska dom välja dricka och det tar ju sisådär 578 år eftersom dom aldrig kan bestämma sig. Seeen är dom äntligen klara och ska registrera vad de beställt. Asså man får ett kort som man håller framför en grej i en halv sekund sen är det klart, nää då håller den första kvar den i fem minuter kändes det som!! Aaaaaah omg såg dom inte att vi höll på att svälta ihjäl eller?! Sjsndflwi damp.

Nä nu ska vi en sväng till vero moda innan vi ska till espresso house för att plugga. Duktiga vi eee! PUSSSPUUUSSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0