dafuq




Men tjaaaaaa har hört att det är du som är het, stämmer det eller? JORÅ DET HAR DU HELT RÄTT I GULLET.
Hej. Bloggen har varit lite halvt död ett tag eftersom terese va på gotland och jag va i norge. Kom hem för några timmar sen. Det var jättemysigt, vi bodde i morfars stuga med småkusinerna martin och marlene också. Mina idoler. Småbarn ♥ (no peddo). Vi skulle egentligen åkt skidor där men snön var så gott som försvunnen när vi kom upp. Så då gick vi ju självklart på tuuuuuur! Norrmän ni vet. Kan lägga upp lite bilder därifrån senare. Juste, ska lägga upp bilder från spanien också. Asså shit mycket att göra, pallante trycket.

Annars har jag idag bara legat i soffan och kollat på bigbrother avsnitten jag missade. Hehe man blir nästan beroende. Plus att marcelo är rätt så snygg så att säga. För övrigt är jag lite trött på livet plus att hela jag har flagnat bort. Den brännan jag till slut fick i spanien hade inte lust att stanna länge, fuck off?!?!?#"= Aja vi hörs troligtvis imorgon bitches hare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0