dansa pausa

HATAR DEN LÅTEN den kan gärna ta och avgå typ nu. Yolo kan också avgå, alla skriver det öööverallt?! Jobbigt läge dude. Men iallafall GODMORON BABES. Måste berätta om min galet läskiga mardröm jag hade imorse, jag fick ju hjärtklappning. Kolla jag och terese bodde i morfars källare? Fråga mig inte varför. Sen en morgon så hade saker i rummet flyttat på sig och jag ba aaaaaah jag visste att det spökade här!!! Sen går vi upp och pratar med morfar och har det trevligt. (Misstolka inte). Då kommer plötsligt en snubbe upp från källaren och sträcker fram handen ba "ge mig en filt" och sen gick han mot mig sådär långsamt och han va såhäär nära på att nudda mitt ansikte. Men sen vaknade jag. JAG SA JU DET, LÄSKIGASTE DRÖMMEN PÅ LÄNGE?!?!

Igår efter skolan åkte jag och sara in till stan. Köpte glass och satte oss vid kungsträdgården. Tjaaaaa sommarkänslor. Sen åt vi på taco bar innan vi gick på bio. Eftersom det blev andra planer förra veckan så såg vi "american pie reuinon" igår istället. Den va bra, men inte riktigt lika rolig som jag trodde. Kan bero på att min och saras humor är jävligt mobbad haha men ändå. Ikväll får vi se vad som händer men vi lär bli dissade. Men hörni nu måste jag byta om och tagga daaaannnsss! Ha en fortsatt trevlig dag och ta hand om er. Ta vara på varenda sekund av livet. Nej skoojaa hejdå fucktards


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0