De snurrar i min skalle

De händer så mycket i mitt liv att jag inte hinner med er alla fans.. hoppas ni kan förlåta mig <3

jaa vad har hänt sista tiden? hmm... i söndags va de studentskiva woopa! Erics tvilling bror Victor hade skiva på Entorage i kungsan, de va gryyymt! men stackars lilla linnéa är för liten för sånt så hon fick va hemma och sova. Jag, Sara och Sandra förade på papsens dricka score! sen drog vi in och fixade öset! tack för den kvällen allihopa.
jaa vad har hänt mer.. bowling och biljard med Erics och Viktors polare, myskvällar, grillning, åkt longboard, bio osv osv

Röjet fortsätter!! på torsdag fyller Simpa 18 barre! så då måste vi ju dra ut på lilllördan, 00.00 står vi där mer taggade en nånsin fekkenation!

En sista sak som ingen får missa! JUSTIN BIEBER kommer till Sverige på sin belivetour!! lycklig tjej här ^^ OMB! <3




love you <3

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0