Deeeee va en gång en apa

Kom alla mina små kyklingar!!! Oj blev typ djurtema här? Mene hej hoppas ni mår bra våra kära läsare.. som btw på senaste tiden ökat drastiskt!!! Det är helt fakking amazing!!!
Ska jag berätta en hemlis? Där ljugde jag hihi jag vet busigt.

Igårkväll blev det bara filmmys här för mig och terese. Först såg vi en film jag inte kommer ihåg vad den heter och sen tänkte vi kolla på narnia. Vi måste liksom komma in i våra bäverroller till dansuppvisningen. Men det gick sådär eftersom vi somnade pang bom bäääm innan vi ens hade kommit i bild. Sorgligt va? Men vi kollade faktiskt klart på den imorse. Om de va nån som undra.

Och idag innan dansen åkte jag, terese, hoffiii och isabelle till külers för att hjälpa stina med att bära hit grejer till uppvisningen. Bambambambambambaaaam räddarna i nöden. Nej men de va kul! En sak är ju säker, och det är att alla kommer va sjukt snygga sen. Så be there gott folk.

Valborg imorn då, tagga gaaleeettt omgeee!!!!! Nej. Valborg är överskattat. Fast vi får se lite vad som händer, kanske blir kul ändå. Kommer ihåg förra året.. De va tider det.
Nä nu får ni ta och sova så gott hörni. XOXOXOXOXO



Fixade 1337 followers idag. Ball jag e va? Lovar, fuskade inte på nått sätt alls hehehehe


Kommentarer
Postat av: Skantz

Sv: Du sa att jag fick låna till dansuppvisningen?

2012-05-01 @ 00:27:51
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0