den sista... meloooneeen

Tjaaa määän jag svär på gud jag dansar som en oljeshejk på crack, weeeyyyy!!!! Kom nyss hem från dansen och fortsätter hoppa runt här med amanda, haha man blir så glad!

Tidigare idag har jag faktiskt pluggat matte, applåd tack? I fredags drog jag, terese, sara och lena till något chillkrök i stuvsta hos en av erics kompisar. Helt ok, vi hade rätt kul ändå! Och igår var det först dans på morgonen. Efter den åkte jag och terese hem till mig i ett par timmar innan de va dans igen. Exktralektion från fem till sju.. Och asså shiiiiit vad jag, terese och hoffiiisss va övertrötta. Vi låg på golvet och garvade tills vi grät.. Ice age <3333 Iallafall. När vi återuppstått igen så åkte jag och terese direkt efter den lektionen mot eric. Vi planerade trekant you know. Aaa ha ha en litenliten luring, vi käkade pizza och kollade på film med chips och godis, mys!

Jag insåg idag att vi får lov den här veckan, överlycklig?! Hihihi aaa men ni får sova så gott mina kära vänner, pusssiiiisssaaarrr


Kommentarer
Postat av: HOFFIII

SÅ JÄVLA RÄTT, DEN SISTA MELOOOOOOOOOOONEN

2012-04-03 @ 21:55:47
URL: http://tjaminbloggärdöd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0