do you feel better now, as she falls to the ground

♫ lalalalalalaaaaaa hejsan alla barn. Idag har varit en alldeles alldeles uuunderbar dag. Helt perfekt från min synvinkel. Nä men vet ni min hjärna är trots allt rätt bra ibland. Den hade igår undermedvetet satt väckarklockan en timme för sent så att jag missade spanskan imorse.. Vilket va bra eftersom man inte behövde gå på den. Kärlek till dig hjärnan. Jaaa sen så gjorde vi inget i skolan, bara chillade gaaaleeeettttttt you know det gamla vanliga.

Efter skolan tog jag och sara en sväng till gina. Köpte ett par byxor, ni vet sånna där som liknar skinnbyxor med dragkedjor som ganska många har? Ja sånna, sjukt snygga men lite långa precis som alla andra byxor är på mig haha. Aja sen åkte vi iväg för att gymma! Eftersom vi va hungriga så köpte vi vår klassiska måltid innan, men denna gång var vi faktiskt lite nyttigare än vad vi brukar. Maassaa jordgubbar och loka! (och lite choklad och lite kakor och lite kärleksmums) Hehe men vårt motto är liksom man lever bara en gång. Skoojaa vi har inget motto men skit samma. Sen kötta vi på gymmet. Och nu sitter jag här. Ska plugga lite innan bigbrother, sen plugga igen om jag orkar.

See yaaaa peace out ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0