knas i orten bror

Hoppas ni har det kult i skolan maddafakkkeersss, själv är man ledig och det känns liksom aa helt okej. Borde egentligen plugga men för ovanlighetens skull så fungerar inte min hjärna idag. Knas jag vet. Annars sitter jag här och dricker smoothie UTAN ett helt floursockerpaket i som jag brukar ha.. Ska börja dricka det här till frukost, lunch, middag, hela dan, alla dar i veckan. Nej men seriöst jag måste börja bli lite nyttigare. I den här smoothien är det bara braiga saker som banan, kiwi, bär, mjölk, morotsjuice och olika frön. Vitaminkick forthewiiiiiiin och ja det är nog bra för jag håller på att bli sjuk, kan knappt svälja. Stackars lilla linnea. Och jag som har muntliga svenska nationella imorgon, tänk om jag inte kan prata då? Det vorde ju såhär vad heter det nu igen.. jo juste.. SYND.

Nä men nu ska jag klä på mig. Man borde ju kanske ha på sig kläder när man åker iväg och tränar småbarnen. SIMMA LUGNT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0