put your fucking hands up

TjaaaaaaAaaAAaA allesammans! Speedad linnea på 13 vårar här!#"#"! Kom nyss hem från dansen, och en litenliten sten lättades idag från mitt hjärta då jag insåg att jag inte alls är körd till uppvisningen. Det var ett vackert ögonblick så att säga.

Men ja våra kära läsare igår så var det först meningen att jag och sara efter skolan skulle sitta barnvakt åt jocke. Eller aa nästan. Med jocke, åt hans lillasyster. Men det blev så sent så vi skippade det. Jag och sara åkte in till stan istället. Kollade affärer, sov på golvet i gallerian en stund och åt. De tre sakerna här i livet som gör en lycklig. Shoppa, sova, äta.
Nä men kolla sen så ville vi gå på bio så vi köpte biljetter till "american pie reunion" och hängde sen vid bion ett jävligt långt tag haha. När det väl bara va en halvtimme kvar så fick vi ett sms från martin som sa att vi fick komma på feeesssttt! Biobiljetterna avbokades på dirren bror. Det var i mälarhöjden med typ alla från martins fotbollslag, plus några andra.. Och vi hade aaaasssskuul! Saras byxor sprack haha standard, så hon sprang runt där som ett mongo i ett slags par mjukisbyxor. Lovar att vi dansade i 573892 timmar haha fliiiiippppp. Sen drog vi hem imorse efter att ha sovit max en halvtimme på soffan. Med andra ord, lyckad fredag!

Nu ska jag duscha osv för ikväll kommer lollo med familj hit på middag! Mys, och sen kanske jag och lollo hittar på något annat lite senare. Men här får ni en ovanligt sexig bild från igår så får ni ha en grrrrrryyyymm lördag bitches byyyyeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0