we could stop the universe with our heartbeats tonight




Don't let gooooo asså visst blir man lite kär i den här låten?
Idag har jag varit duktig. Heh vi hade svenska nationella skrivdelen hela dagen och det var längesen jag var så koncentrerad som jag var idag, haha är i svagt chocktillstånd. Min hand ba skrev. Kommer säkert skrivit om helt fel sak men skit samma! Hoppas det gick bra för er andra smarta människor också.

Annars sitter jag här och kollar runt på olika hemsidor, kollar om någon har min parfym (!!!) eftersom den inte finns i affären längre. Den luktar ju helt freakin gudomligt och så slutar de sälja den IDUFjde3094rr"!!! När man väl hittar något bra här i livet så försvinner det. Love life. Menmen tror jag ska gå och sova redan nu snart, seriöst hur kan man vara så trött på morgonen nu för tiden? Man vill 1: ba baaam skjuta sig själv eller 2: ligga kvar och mysa med pojkvännen. (För er som inte visste det, jag är numera tillsammans med chace crawford). Är såååå lycklig!

Ärligt talat så ska jag sova en stund nu. Taggaaaa godnatt sötnowsaewr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0