- ångra aldrig något som en gång fått dig att le.



Tjaaaaaa älsklingsbebisar hoppas allt är lugnt med er.. men det borde det ju eftersom det snart är sportloooov! Då blir det fullt ös för min del!!! Ska FÖRSÖKA hinna fixa en varsin date med alla människor som har bett om att få träffa mig (det vill dom troligtvis eftersom jag är så jääävla underbar) asså jag vill ju inte svika mina fans men ibland pallar man ej trycket. LÅT MIG ANDAS NÅN GÅNG. Men en del utav er lär jag nog hinna träffa. Eeeehhhheee luuriiing in your dreams linnea. Jag ska sova hela dagarna. Älskar mitt liv :)

Juste, har inte berättat om helgen än.. Hände iof inte så mycket. Va i stan lite, dansade och va barnvakt med sara. Säger bara stackars små barn.. Haha nerå. Det var faktiskt jättemysigt. Nästa helg, eller iallafall fredag, blir däremot roligare. Tagga till lollos 18-års fest!!! Det kommer väl va det enda kul det här lovet. Menmen sluta klaga nu lilla flicka. Håll ba käften och va nöjd med aaallt som livet ger och allting som du kring dig ser lalalalalalalalala (shit ni skulle hört mig sjunga det där, lät precis lika ljuvligt som rinnande smör i öronen). Nä nu ska jag hoppa in i duschen, xoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0