do you mind if i walk you home? my mother always told me to follow my dreams



Hej söt. Allt bra eller? Joomen det är prima ballerina. Idag var man alltså iväg och badade, kanske inte så jättekult men helt ok ändå. Vi va bara åtta från tvåan där, haha vi satt mest i bubbelpoolen.. Fast jag, sara och jonas lekte lite i äventyrsbadet också, fett med paartyyy! Haha aa sen så åt jag och sara på gamla hederliga subway. Ooooch ja, de va den dagen.

JUUSTEE HAR GLÖMT ATT SÄGA DET men vet ni?!?! Min fina kusin elin såg one direction in real life när dom va i sverige härom dan! Hur coolt är inte det?!?! Asså tänkte att vi ville veta det. Aja nu ska jag försöka plugga. Tro det eller ej, men jag har faktiskt skärpt mig när det gäller skolan. Hehehehhehe eller jag försöker. JAAAAAJAAA heido fulingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0