sara, kim och gustav är gay

Heeeej bebisar hoppas allt är bra med er. Jag tänkte bara berätta lite om de senaste dagarna som passerat. 'cuz i'm fucking awesome. Det blir väl najs.

I fredags efter skolan så blev det tågluffning för min och saras del. Vi skulle egentligen åkt till emelie med massa gott eftersom hon va sjuk, men vi fick inte. Så vi åkte vidare med tunnelbanan till slutstation. En gubbe som snackade med sig själv höll oss sällskap där en stund, och han tyckte vi såg ut att va 20-21 år gamla! Åhhhåhåh SCORE. Jaja, sen så bestämde vi oss för att dra till heron och gå på bio med martin, jesper och niki. Trevligttrevligt. Vi såg mission impossible, rätt så bra! Och i lördags hjälpte ju jag, terese, lena och sara till på pers (och pers) 50-årsfest. Det var faktiskt riktigt kult, ni kan ju kolla videon själva för jag orkar ej berätta allt.

Igår innan skolan så åkte jag och sara hem till emelie. Vi gjorde hennes dag. Sjöng justin bieber och massa, säger bara stackars hennes grannar. Men de va mys. Idag då? Juste hahah så kuuul, imorse så låtsades jag och sara att vi va sura på varandra. Fråga oss inte varför. Men vi spelade fett bra, alla ba vad är det som har hänt?!?!?! berätta, du ser så ledsen ut osvosvosv. De va lite gulligt. Men sen ba haahaa LAURING. Alla tar för givet att vi alltid är typ ihopklistrade så de va kul. Sen efter skolan idag så åkte jag, sara och emelie den muppen in till stan. Jag säger bara en sak - jag hatar gina tricot av hela mitt hjärta. Mina älskade svarta jeans sprack för nån vecka sen och nu när jag ska köpa nya så har dom ändrat modellen?! Antingen är dom aaasssmå eller aaassstora. Aa men jag hittade iaf ett par andra jeans, värmeskyddsspray och två bikiniöverdelar. Niz bror.

OoOooKej hoppas ni orkade läsa igenom denna djupa novell. Nu ska jag måla naglarna, jennifer ville det. Haha jag ska nämligen vara typ modell imorgon igen, tror hon ska göra ett sminkprov eller vad man säger. Berättar nog mer om det imorgon. Godnatt dröm sött sweethearts, peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0