Fuck sverige

Assåååå kan inte gud chilla lite med värmen nån gång, det är ju nästan så man får värmeslag så fort man går ut?!?! LOL JK man fryser förfasiken arslet av sig. Menmen. Just nu är jag på väg till sara älsk. Ska sova där inatt eftersom lillen skulle va helt själv annars. Aw. Mmmm och idag var jag alltså modell åt jennifer under hennes sminkprov. Kult som alltid! Provet va "total makeover" tror jag det hette.. så hon fixade ihop en hel look, kände knappt igen mig själv haha, men det blev skiitbraa! Sen när hon va klar så åt vi lunch innan vi kollade i affärer. Jennifer hjälpte mig att äntligen hitta en alldeles försenad julklapp till terese heeehhhe flåt baby.

Här är en bild på sminkningen. Fint va?!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fick solklart MVG snygging! :D<3

2012-02-19 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0