I wonder what goes through your mind when someone mentions my name




Idag efter skolan mötte jag upp Jennifer eftersom hon skulle klippa mig! Såhär blev det alltså. Som sagt så skulle jag egentligen behöva raka av hela skiten (skulle passa i de), men jag kände att det skulle bli lite kallt nu på vintern. Och det här blev minst lika bra! Nöjd tjej (y)

Vad har mer hänt idag då? Ööööh juste va hos sara innan jag åkte till jennifer. Vi tjockade oss med kakor med ost på (asgott, alla borde testa) framför lite gossip girl. Standard. Sen har jag försökt plugga, men precis när jag skulle börja så får jag reda på att Emelie troligtvis ska flytta till Lund innan vi tar studenten! Min lilla Emelie du fåår inte helt seriöst då hamnar du 73929 mil ifrån oss och nej jag vill inte!!! Åååh nu ska jag krypa ner under täcket och gråta lite. Puss på er alla fans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0