alla hjärtans dag



Undrar om man någonsin kommer få en helt perfekt alla hjärtans dag?.. Nån gång borde det väl hända? Nästa år kanske?.. HAHA LOOOL det kommer man aldrig få uppleva. Man ser alla söta förälskade par överallt och så står man själv där och ba "tja läget då?.. Det ser ut att gå rätt bra för er i era liv iaf.." NEJMEN hela grejen är ganska överskattad.. Alla borde visa lika mycket kärlek till varandra varje dag. Btw tänker ni aldrig typ: "Undrar vad personen jag ska gifta mig med gör just nu?" Haha cp jag är, men visst är det lite läskigt att tänka så?!

Aja min dag har varit helt ok ändå. Kom till skolan vid tio, lallade runt tills den enda riktiga lektionen började vid halv tre och sen åkte man hem igen. Lille pappa gjorde extra god mat idag, eh nått slags kött haha, klyftpotatis och bea. De e äkta kärlek det.
Imorn har vi friluftsdag och då vill man ju åka skidor eller hur? Ja men då är alla förutom jag och sara så tråkiga och ba nee orka. Så nu blev det bad i eriksdalsbadet istället. Sååå bäst att ringa hit john blund nu då så man kan somna nån gång. Måste ladda inför imorn! Aaah tagggaaaa!!!! GODNATT BABES ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0