krilleeeeeeeeee!!!!!

Hey i just met you and this is craazyy but here's my number, so call me maybe? JAMEN SJÄLVKLART SWEETHEART.
Inatt sov lille julia hos mig. Myspys. När vi vaknade och hade ätit frulle osv så åkte vi till centrum för att köpa hårfärg. Jag ville få mitt hår ljusare tills jag och sara åker till spanieeeennn!!! (idag är det exakt tre veckor kvar taaggaaaa) Så ja jag skulle kolla på ljusare färg. Men sen insåg jag att jag redan har fått ljust hår? Ba BAM helt plötsligt liksom trololol brain. Då slapp jag slösa pengar jag inte ens har också. Men julia köpte iaf. Sen tog vi en promenad hem igen för det var galet fint väder ju! 10+ och det är fortfarande februari?! Vad är det som händer med världen?

Kolla va fin hårfärg jag hade efter sommarn.. Den va typ bajsbrun/kissgul/orange men jag gillade den ändå.



Vad liten jag va?! Aja nog om mitt hår hoppas ni har det bra pussenussegullipluttisar VI HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0