that awkward moment when you run to hug someone truly cute, sexy and awesome person.. and you hit the mirror

Heeeejsan allahopa. Allt bra? Jo jag undrar bara om det finns någon ensam själ där ute som vill leka med mig???????.. LURING jag vill inte leka med nån, jag gillar att va ensam. Så jag rullar.
Haaapppp idag fyller julia hela 13 år, så vi har firat henne hela dagen! Det känns fortfarande som att hon är åtta. För mig kommer hon alltid va min lilla skitunge. Aw. Men iaf. Hela familjen drog till heron och åt och gick på bio. Vi såg "en gång i phuket", den som terese hade varit iväg och sett. Värd film (y) Sen så va släkten här på fika för en stund sen.. så min mage värker som bara den. Jupp, jag är gravid you know. Härliga tider. Imorn ska jag in till stan och leta efter en blus och en skjorta jag sett. Jag är stenrik så de e lungan. HAH nemen juste lilla jag är ju fattigare än en jävla råtta asså de e riktig standard.




Jag tror på det här.. (Eller så är det för att jag vill att det ska va sant) Men det har faktiskt stämt ett antal gånger. Drömmar och sånt är skitläskigt ju

Jaja jag har inte så mycket att skriva, kände bara att bloggen dog lite för stunden så nu kommer linnea the kiiiiiiiing och räddar våra fans. Kommer nog några fler inlägg lite då och då under lovet. Så stay tuned hela dan varje dag bitches puss love ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0