vad händer

Vaaad händer världen???? Fullt ös eller???? NEJ INTE HÄR IAF. Alla är så tråkiga, inklusive mig. Egentligen skulle jag haft typ utegångsförbud ikväll, men sen ändrade sig min mor och far.. Mm då blev man ju rätt taggad på fest, men tror ni det finns något då eller? Nääääeejjj helt dött. Får stanna hemma och ruttna ikväll ändå rå, precis som det var tänkt från början. Love life.

Jaja. Igår var jag ju hos farmor och farfar. Jättemysigt, god mat och sköna småkusiner haha. Så sjukt gulliga. Vi åkte därifrån runt elva och jag la mig direkt när vi kom hem för att få min skönhetssömn. Jokezzzzzzz. Men iaf. Precis när jag håller på å somna så ringer micke? Verkligen wtf?.. Men jag offrade min skönhetssömn och pratade med honom i tre kvart.. Säger bara pajas han e.

Imorn ska jag va duktig. Ska plugga, städa rummet och rensa garderoben. (Aa jo tjena som om allt det kommer hända).. Aja sen på kvällen är det dans. Vi har börjat på fångad av en stormvind, hahaha galen koreografi.
Meeeennnn hörni dudes ni får ha en underbar kväll nu då och ha lite extra kul åt lilla mig. Puuuuuuwssss


jag och världens gosigaste isa igår ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0