tjarrå snö... och hej mer snö!!

Idag åker viiiii!!!
Igår var jag uppe till 3 och packade och är redan uppe nu kl 6.30, har typ inte kunnat sova nånting för jag är helt speedad och taggad och nervös för att jag inte packat klart. I år har jag ingen koll på packningen för att jag inte haft min packlista jag alltid haft alla andra år.. så nu har jag noll koll, men de ska nog gå bra hoppas jag!

Kanske borde säga vart jag ska åka för er som inte känner mig och vet mina traditioner.... vi ska till Österike!! de kommer bli så härligt att ligga på stranden med paraprydrinken under parasollet ..driver!! Skidbackarna har väntat på oss ett helt år nu och vi är taggade till 1000!
Har sagt till vissa nu att jag ska åka i bikini för att va king i backen... så får se hur de blir med de... men jag är king ändå ju, jag menar lixom hallå kolla på mig! ;)

tror vi har internet där vi bor och datorn är med... så va beredda hörrni!

image description
jaaa min hobby hela bussresan typ.. kommer inte bli rastlös i alla fall!
virkar skidmössor, fett geeky i know..


We are sexy and we know it!



Pöööööööss alla babes!!!


Kommentarer
Postat av: Patricia♔

sv: Fick den i present så jag vet faktiskt inte vart den är köpt tyvärr:(

2012-02-26 @ 21:26:07
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0