wazzaaaappppp

.. wazzappar INTEEEE? Jag sitter iaf här och försöker skriva klart en uppsats samtidigt som jag trycker i mig en semla. Känns bra, kom nyss hem från gymmet liksom.. Och innan jag och sara drog dit så åt vi på donken. Fyller på med kalorier innan gymmet, bränner bort lite där, fyller på med nya efteråt. King jag e.
Igår sov jag hos sara dårååå. Vi tjockade oss med det ena och det andra, samtidigt som vi kollade på gossip girl såklart. Det sviker en aldrig <33333 Och bara för de så känns det som att det är tisdag imorn, men sen ba FREDAG FTW!!! Weeehååå paartyyy. Hos farmor och farfar! Haha men det ska bli mysigt, ska fira min lilla farfar eftersom han fyller 73 idag!

Nemen hörni nu måste jag fortsätta skriva. Over and out, sweet dreams
(de här e jag:)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0