Elit

Amen seriöst sl kan gå och ta sig jävligt hårt i arslet assåååå 83&:&:&! när man väl kommer för tidigt till busshållsplatsen ja då ska bussen komma typ fem min för tidigt så man missar den?! Aahwkldlsk. Men jag kom på den smarta idén att åka till fruängen och ta tunnelbanan istället, fett smart jag e.

Idag börjar småungarnas träning igen, ska faktiskt bli lite kul. Dom är ju för söta. Sen efter träningen borde man försöka plugga lite. Även fast jag och sara har bestämt oss för att bli städare när vi blir stora (kommer bli najs) så vill jag utveckla min hjärna liite till, liksom bara för att. Nämen hörni nu är jag framme vid mariatorget. Woooopppp, precis när klockan är 13.37!!! Like a baws.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0