Hej



CHILL PÅ SKOLTOALETTEN, NÅN SOM VILL JOINA OSS???? Vi är (som ni kanske kan se) sjukt taggade inför hela fem månader skola. Underbart, älska livet <33333
Jag såg förresten att en som heter hanna hade kommenterat.. wow bloggkarriären går ju riktigt bra för oss, full fart framåt!!!!! Vet inte exakt vem du är, men söt är du!:

Hanna
om mina julklappar:
Kan inte du ta kort på ditt rum Linnea? Skulle gärna vilja se det! :)
Älskar eran blogg! <3

SV: Taaaack så mycket hihi ja klart jag kan! Ska försöka fixa det ikväll. Nu gav du mig en anledning att städa rummet också haha det händer inte ofta. Puss!

Såååå aa det ska jag göra ikväll. Men först ska jag och min älskling åka till skäris efter att vi slutat. Sara måste köpa nya jeans, hon har blivit liite för biffig, hennes byxor spricker nämligen sisådär stup i kvarten. Shit, livet är hårt ibland.


Kommentarer
Postat av: Elin Skantz

TAAAAAAAAAAAAAAAAAACK <3333

2012-01-11 @ 14:04:23
URL: http://skaantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0