hihi bästa julklappen

Igår fick jag typ bästa julklappen av lenispenis! Blev super glad! Haha eller de var till och med två stycken. Först en heldag med först photoshoot med hennes nya systemkamera sen middag och bio! Kan de bli bättre?! Tydligen för sen ...trummvirvel... Bam bam bam Eric Saade kalendern!!! Lycklig tjej häär! Tur att mina kompisar känner mig så bra! Hahahaa 

ni måste ju hålla med om att han är gorgeeeeous (falsätt på de)!!

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image description
två singlar... kille.. tjej.. jag vet inte men...vi skulle va fett söta ju!! ni håller med mig, right!?

Tack Lena!!!

Puuuuus <3


Kommentarer
Postat av: Josefine

Dröm vidare Terese med alla sjuåringar ;), haha nej men ni skulle vara jätte söta tillsammans, dock har ju han tjej.. <3

2012-01-17 @ 19:06:47
URL: http://josefineishere.blogg.se/
Postat av: Sara

hahah han är inte som victor men han duger ;)

2012-01-17 @ 19:35:21
URL: http://gguldlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0