if there ever comes a day when we can't be together.. keep me in your heart, i'll stay there forever.



AH YEAH vad jag är bra, hade bokprov imorse och jag va typ grym? Heeehhh. Hade det klockan halv nio och sen så drog jag hem efter en timme! Haha när jag väntade på tåget så kommer martin på andra sidan perrongen fast han va ju på väg till skolan och jag från. Har inga fler lektioner idag så de va liksom ett SCORE MOMENT.

Jennifer sa att tidningen (asså hennes och hannas projektarbete) kommit nu, så ett ex utav den måste jag ju ha! Terese vill tydligen också ha en haha så vi tänkte åka till jennifer lite senare, men stackarn är sjuk.. Men om hon mår bättre ikväll så kan vi visa våra kära bloggläsare resultatet sen. MmMMmMmen nu ska jag gå och göra våfflor hihi hur gott är inte det? Adiioooossss amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0