Jag är hemma!

Nu är jag tillbaka i kalla sverige igen, kanske ni redan fattat men anyway. Jag trodde på riktigt jag skulle klara mig i mina mjukis shorts "så kallt kan de ju inte va" men hallå de är ju lixom snö och allt! saknar värmen...
Jag kom hem i söndags i alla fall så skolan har börjat och åå vad jag älskar det! eller? lite kanske då, kul att träffa alla igen men plugget kan ta sig!
Jag har haft de super grymt i thailand i alla fall, det finns aldrig något negativt med att va utomlands. Bästa av allt är när man kommer hem och alla ser ut som snöbollar, hahah i love it!

Jag har bilder klara på allt jag har köpt ( för de vill ni se, right?) men... jag kan inte lägga upp dom, eftersom de är bilder på julklappar jag ska ge osv. Men jag läger nog upp dom efter helgen, ni fick ju se va linnéa fick i alla fall, fint va?


Min nya proffe, 45 likes OMG rekord!

Men ni är glada att jag är hemma va? ..aa tänkte väll de.
Puss på er!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0