Jag är stolt över mig själv

... För vem är det som är vaken???? Jo jag! Klarade öppna ögonen redan klockan 10. Bra linnea, du är nog inte helt körd ändå när det gäller dygnsrytmen. Anledningen till detta är att jag ska hinna shoppa med sara och julia innan affärerna stänger.. Fattar inte hur julia vågar följa med mig och sara? Haha men hon är ju för söt, hon hade inget att göra idag så hon bad om att få följa med. Klaart hon får.

Igår blev ännu en seg dag. Hehe ska bli ändring på det.. På kvällen kollade vi här hemma på "kronjuvelerna" på tv, men den är uppdelad i tre så vi såg bara första delen. Det är den där med björn gustafsson ni vet. Grymt bra hittills iallafall! Ni borde se den. Ja juste jag kan ju inte vara 100 % normal för sen när jag skulle sova så ligger jag efter ett tag och verkligen asgarvar för mig själv? Och sen började jag prata med mig själv också? Asså skön jag e.

Aja nu måste jag äta frukost. Hoppas ni får en bra dag, over and out puss alla retards


Kommentarer
Postat av: emmmeliee

FAN VILKEN FIN BILD! SMÄÄÄLTER

2012-01-11 @ 22:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0