nyår


yeeeeey skillad tjej på photoshop hääärrrrr

Efter att jag och sara hade fixat oss hemma hos mig så åkte vi, som ni såg, till mälarhöjden. Närmare bestämt till niki! Paaarteeeeyyyy! Det var faktiskt askul, det blev sång till justin bieber haha, mycket skratt och lite akrobatik och aa jag vet inte vad. Vid tolvslaget gick vi till något berg där det var galet fin utsikt, man såg alla raketer i hela stockholm kändes det som. Sen gick vi tillbaka till niki. Festa all night loooonggg! Haha sen när vi fått nog gick jag, sara och martin hem till martin och sov. Kan ju säga att vi inte riktigt fick plats i sängen, helt plötsligt låg nån på golvet. Sara sa att både jag och martin hade dreglat på henne också. FETT MYS. Ja men det blev iallafall ett lyckat nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0