pengarna ba rullar in

Heeeeyyyyy dudes, wazzaaapppp? Själv sitter jag och försöker plugga, går ju sådär.. Menmen kan berätta om igårkväll istället.

Meningen va ju att jag och sara skulle äta på vapiano, men dom har som sagt någon cp regel som säger att man inte får äta där efter 6 på helger om man är under 18? Vad är det för diskriminering? Så ja vi hann inte. Istället åt vi buffé på pong. Niiizzz. MEN när vi ätit klart så får vi reda på att dom höjt priset till 228 spänn!!!!"#"#¤"!!!!!! Man ba men ser vi ut som sånna som har gott om pengar eller? neeeeeeeeeejjj förihelvetelfkddksksedu!!! Så nu är jag fattig, för sen slösade vi pengar på bio också haha. Vi mötte martin och jonas på söder, kollade om det fanns någon film på bion där men nä det gjorde det inte, så vi åkte tillbaka till stan. Till slut blev det "hamilton". Rätt bra, även fast jag inte fatta exakt allt hehe.

Sen åkte jag och sara hem till henne för att sova. Och idag har vi inte gjort mer än att kolla på gossip girl och gå ner till coop för att köpa godis. Skön helg. Tagga inför en underbar skolvecka nurå woohoo puss allesammans



helt ok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0