sry babes

Har inte kunnat blogga så bra på sistone, hoppas ni överlevde ändå.. jag var nämligen i norge! Hälsade på morfar och kusiner osv. Skiiiikkelig korselig assaaaaa. Synd att dom inte bor här, men lite kul är det ju att åka iväg även fast det bara är grannlandet haha. Sen typ direkt när jag kom hem idag så drog jag till terese. Nu känner jag mig hel igen! Kan kanske visa imorn vad jag fick i julklapp av henne, som hon köpte i thailand.. asså bra svenska jag har känner jag, kanske lika bra att skolan börjar igen på onsdag.

Imorn ska jag träffa sara, planen är att vi ska gymma och fixa lite grejer.. Blir väl illa tvungen att lägga mig klockan 19.00 för att sen kunna kriga mig upp ur sängen 06.00 (!!!!!!!!!!!!!!) på onsdag. Aaaaaaah döda mig långsaammmttttt med en häst bakochfram nej nu är jag lite för trött för det här, ska ta en dusch. Tjoooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0